Як зв’язатися зі службою підтримки

Якщо у вас виникли проблеми або питання, пов’язані з роботою нашого сервісу, ви можете зв’язатися зі службою підтримки такими способами:

  • Натисніть кнопку “Контакти” в нижньому меню і виберіть “Зв’язатися з нами”.
  • Напишите нам на электронную почту support@40ft.com.ua.
  • Позвоните нам по телефону +380993083338.

Як поставити запитання чи залишити відгук

Якщо у вас є питання, відгуки або пропозиції щодо покращення нашого сервісу, ви можете зв’язатися зі службою підтримки такими способами:

  • Натисніть кнопку “Контакти” в нижньому меню і виберіть “Зв’язатися з нами”.
  • Напишите нам на электронную почту support@40ft.com.ua.
  • Позвоните нам по телефону +380993083338.

Як залишити скаргу на експедитора

Якщо у вас виникли проблеми із замовником або ви не задоволені якістю роботи, ви можете залишити скаргу на замовника. Для цього необхідно виконати наступні кроки:

  • Натисніть кнопку “Контакти” в нижньому меню і виберіть “Зв’язатися з нами”.
  • Вкажіть у темі повідомлення “Скарга на замовника”.
  • У повідомленні докладно опишіть ситуацію і вкажіть номер замовлення.
  • Додайте скріншоти або інші докази проблеми, якщо це можливо.
  • Надішліть повідомлення, і наша служба підтримки зв’яжеться з вами в найкоротший термін.