Як зв’язатися зі службою підтримки
Якщо у вас виникли проблеми або питання, пов’язані з роботою нашого сервісу, ви можете зв’язатися зі службою підтримки такими способами:
- Натисніть кнопку “Контакти” в нижньому меню і виберіть “Зв’язатися з нами”.
- Напишите нам на электронную почту support@40ft.com.ua.
- Позвоните нам по телефону +380993083338.
Як поставити запитання чи залишити відгук
Якщо у вас є питання, відгуки або пропозиції щодо покращення нашого сервісу, ви можете зв’язатися зі службою підтримки такими способами:
- Натисніть кнопку “Контакти” в нижньому меню і виберіть “Зв’язатися з нами”.
- Напишите нам на электронную почту support@40ft.com.ua.
- Позвоните нам по телефону +380993083338.
Як залишити скаргу на експедитора
Якщо у вас виникли проблеми із замовником або ви не задоволені якістю роботи, ви можете залишити скаргу на замовника. Для цього необхідно виконати наступні кроки:
- Натисніть кнопку “Контакти” в нижньому меню і виберіть “Зв’язатися з нами”.
- Вкажіть у темі повідомлення “Скарга на замовника”.
- У повідомленні докладно опишіть ситуацію і вкажіть номер замовлення.
- Додайте скріншоти або інші докази проблеми, якщо це можливо.
- Надішліть повідомлення, і наша служба підтримки зв’яжеться з вами в найкоротший термін.