Для чого потрібний чат

Чат використовується для обміну інформацією, уточнення деталей на замовлення, обміну документами, запиту на коригування ціни, отримання фото/відео звітів та ін.

В межах одного замовлення ви можете спілкуватись з усіма виконавцями.


Елементи сторінки чату

  1. Список діалогів
  2. Інформація про замовлення
  3. Кнопка для переходу на сторінку замовлення
  4. Інформація про виконавця
  5. Кнопка действия – в зависимости от этапа заказа могут быть разные действия связанные с заказом:
    • Вибрати виконавця – підтвердження виконавця для роботи над замовленням
    • Завершити замовлення – підтвердження отримання замовлення
    • Залишити відгук – залишити відгук про експедитора
blank

Підтвердити вибір

Після того, як ви натиснете кнопку “Вибрати”, вам буде запропоновано підтвердити свій вибір. Переконайтеся, що вибраний виконавець відповідає всім вашим вимогам, та натисніть кнопку “Так”.

Після підтвердження експедитора ціна замовлення більше не може бути змінена

blank

Завершити замовлення

Після того, як ви натиснете кнопку “Завершити”, вам буде запропоновано підтвердити свій вибір. Натискаючи кнопку ви підтверджуєте, що замовлення виконано успішно і ви отримали свій вантаж.

Кнопка “Завершити” стане активною після того, як експедитор змінить статус замовлення на “Отримано”


Залишити відгук

Кнопка “Залишити відгук” призначена для того, щоб ви могли поділитися своєю думкою про роботу з експедитором. Відгуки дуже важливі та допомагають іншим користувачам вибирати виконавця. [КАРТИНКА]

Кнопка “Відгук” стане активною після того, як ви підтвердите отримання замовлення

blank